slut på veckan

Nu blir det fredagsmys - om det så är det sista jag gör...

En trött mamma och snälla men tjatiga barn i mataffären på sen fredageftermiddag är ingen bra kombination! Usch! Jag kände hur hornen började trycka på för att komma ut ur pannbenet, den arga rösten gjorde sig också påmind..

Men, allt gick bra till slut, tror jag. Jag har inte packat upp alla kassar än, så det finns en liten risk att något viktigt inköp blev bortglömt... Vi är hemma i alla fall.

I morgon eftermiddag blir det barnkalas här hemma! Stora C bjuder sina kompisar på korv med bröd, marängsviss och godispåsar. Vi har räknat med att ha vädrets makter med oss, så att vi kan vara ute och spela brännboll eller något annat kul *hoppas på uppehåll*

Nehej, här finns ingen tid att sitta framför datorn... Jag får sätta kurs mot köket och matkassarna..

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyys!
Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Maria A

Hej!

Jag känner så väl igen mig!! Du är definivt INTE ensam om hornen. :-)

Men det är väl så när man är förälder ibland, alltid skönt att höra någon annan som blir som jag..

Btw, Albin ser SÅ mycket fram emot kalaset!!

Lycka till imorgon med alla busfrön och vädret!

2009-08-22 @ 02:21:06
Postat av: Lajsan

ha ha ha...en ganska vanligt bild i mataffären på fredag...eller hur! Ja nu är det söndag igen, hoppas du har en slappardag idag nu, efter kalejs igår! Men ni fick ett gott väder och många Homeruns på Brännbollen kan jag tro!!

2009-08-23 @ 09:33:37
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0