en liten bukett med vår!

En liten vas med vitsippor på köksbordet - det är verkligen vår för mig!



Dessa plockade jag in och fotograferade i söndags, och de står lika fina på bordet fortfarande.

Den söta lilla kristallvasen är ett loppisfynd för tio kronor! Den har lite fula märken på insidan, men det gör ingenting när det är vatten och blommor i den.

Jag såg i rabatten idag, att rådjuren har varit framme i natt och ätit upp nästan alla de fina röda små tulpanerna. Vilken tur att jag hann få med dem på bild iallafall! Narcissen är utslagen till hälften.

Idag har barnen på gatan spelat brännboll. Det är också ett härligt vårtecken.

Ljuvligt med vår!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Myamia

ja det är verkligen ljuvligt med vår!

älskar allt med våren...å blommorna är ju så underbara när de kommer!!!

:) hoppas allt är bra, kram mya

2009-04-23 @ 01:19:03
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Vet inte om du planerat att komma men jag har ställt in Pysselträffen på söndag. Några fick hoppa av och då blev vi för får för lokalen tycker jag.. Men fler träffar blir det till hösten :-)

Ha det gott

Viktoria

2009-04-23 @ 06:48:46
URL: http://papperochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0