något gammalt, något nytt...

...något lånat, något blått

Nej, det är inte bröllopsplaner på gång :-D

Här kommer något gammalt, något lånat och något blått







Dessa gratulationskorten gjorde jag i början av sommaren så de är gamla, kan man säga. Den lilla piraten på de mellersta kortet och lego-motorcykeln som jag har gjort spåren med på det nedersta kortet, är lånade av Stora C. Det nedersta kortet går i blått.

Så! Där var nästan hela förklaringen!

Något nytt får ni inte se här på ett tag, för nu scrappar jag på ett hemligt projekt, som jag inte får visa. Det är verkligen jättekul! Men, som vanligt när jag "måste" göra något bra, så knyter det sig lite...fast jag inte vill det. Så nu skall jag plocka fram lite j*r anamma och försöka få tag i den härliga flow-känslan istället!

Och ja,  jag fick rejält med träningsvärk efter body pumpen, det var ju inte direkt oväntat, eller hur?! Men jag tog tjuren vid hornen och gick på ett pass igår kväll också. Konstigt nog känns inte träningsvärken lika jobbig nu. Idag är det vilodag från träning, och jag har varit på körövning. Så himla roligt det är att sjunga i kör! Det kan inte sägas för många gånger *trallar*

Kram! Stina (som rotar bland papper och fotografier)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0