mässa på gång och nya stämplar från Pysselmyran

Ni vet väl att det är stämpel- och scrapmässa på Svenska Mässan i Göteborg till helgen!

Jag har missat mässan de senaste gångerna, men nu skall jag dit. Jag kommer att hålla till i Pysselmyrans monter största delen av tiden, så kom gärna fram och säg HEJ! Det är så kul att träffas, men jag är själv urdålig på att känna igen personer som jag bara har sett på bild eller träffat en gång. Jag är alltså inte högfärdig eller gör mig märkvärdig :-D

Pysselmyran släpper nya stämpelmotiv på mässan. Alla nya motiven kan du se här.

Här är mina första kort med de nya stämplarna


Först ut är en tårta som jag har stämplat tre gånger på rad.



Den här coola skating-killen är en av mina absoluta favoriter bland de nya motiven! Precis ett sådant här motiv har jag saknat till korten till sonens coola kompisar och andra tuffa killar.

Ett bra tag nu har jag tyckt att det är motigt att färglägga stämpelmotiv (!) Distresserna och jag kommer inte överens längre. Akvarellpennorna funkar visserligen okej, men jag saknar en del bra färger. Så nu har jag har bestämt mig för att ge Promarker-pennorna en chans. Jag skriver upp dem på min inköpslista till mässan, och ställer bort distressflaskorna så att jag inte behöver se dem...


Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

SUPERLÄCKRA KORT!!!!!! du är så duktig!!!! ska bli kul att ses på mässan, är du där både lör och sön?

2008-09-03 @ 00:32:39
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Madde G

Vilka fina kort du har gjort! Gillar den tuffa kill stämpeln!

Om du har vägarna förbi Stens glasmästeri i Bäckefors så har han mycket bra pris på Pro marker pennorna, 25 kr/st. Ett litet tips bara.

Ha en bra dag!

2008-09-04 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0