fler kort!

Jag har gjort ett par kort till med Pysselmyrans nya motiv!

Här är först den glade kocken som önskar välkommen till bords, eller i alla fall smaklig måltid ;-)


Hmm...blev tvungen att leta upp min gamla franska parlör ur en låda i källaren. Jag har alltid velat stava appétit med bara ett p, och blev så osäker att jag inte kunde ge mig förrän jag hade kollat. Nu har jag bestämt mig för att komma ihåg att det skall vara två p - det skall väl inte vara så svårt, eller?

Stora C's kompis W fyller snart år, och jag hade lovat C att göra ett kort. Födelsedagskalaset kan han inte komma på, men han ville åka till sin kompis och lämna ett paket ändå. Visst är det rart och omtänksamt av en 8-åring! *rörd*


Freestyle-killen passade bra till W, tycker jag. Cirkeln är en journalingstämpel och overlayen är stämplad med bakgrundsstämpeln ringkompott, dessa stämplarna är också från Pysselmyran.

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj! vilka fina kort du gör.

Du får gärna titta in i min blogg. Välkommen

Nettan

2008-09-13 @ 16:48:56
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0