flax flax

Jag hoppas verkligen att det inte stämmer med talesättet "du är vad du äter". För med så mycket kyckling och ägg som jag har satt i mig sedan jag började med GI för en dryg månad sedan, så växer det  väl snart ut vingar på mig!

I dag kände jag mig beredd att betala en hundring för att få lov att äta en macka till kvällsmat!

Men men, det tar tid att vänja in nya vanor...än så länge håller jag på med "rivstart" men jag funderar på att gå över till en annan fas snart, så att jag får lite mer recept att välja på.  Och få lov att kalasa på lite quinoa och fullkornsris. Jag får nog vara ärlig och erkänna att jag faktiskt har ätit kyckling mest av lathet - det är lätt att köpa färdiggrillad kyckling, tomat, avocado och en påse blandad sallad i affären, när jag inte har orkat förbereda matlåda till lunch.

Något annat som får mig att flaxa omkring och kackla av glädje här hemma är det nya numret av tidningen Scrapbooking mm som kom i brevlådan härom dagen. Två av mina layouter är publicerade! *flax flax* På sidorna 87 och 107 är mina layouter - vintriga sådana, som jag scrappade mitt i sommaren!

I dag har jag bytt försäkring på bilen! Nu (eller snart i alla fall) får jag bättre ersättning om något skulle hända.
Men jag hoppas ju förstås att jag inte ska råka ut för något *peppar peppar* 

Kram! Stina 

Kommentarer
Postat av: myamia

Jag tycker du är så duktig :) jag önskar att jag hade sån pli på mig själv.

så kul med mer publicerade alster :) stort grattis, måste köpa tidninge :) kram mya

2008-10-21 @ 20:15:06
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Såg dina finfina layouter i tidningen!! Jätteskoj att se dig där så mkt! Va duktig du är med maten! Heja Stina! :-) Kram Åsa

2008-10-21 @ 20:47:56
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej Stina

Skall du på mässan i Karlstad på lördag.. Såg att pysselmyran är där.

jag skall ju dit och vill du kan du åka med på lördag.. ja hem också förståss. På söndag blir det nog ev lite trängre då allt skall hem igen. Men det kan vi ju återkomma om isåfall.

Hör av dig så får du gärna åka. Kram

Viktoria

12840.. är tel.. Kram

Postat av: Annika

Tack för din kommentar hos mig! Och grattis till publiceringen!

Annika

2008-10-22 @ 20:59:22
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0