1 år

Tänk vad tiden ändå går fort när man har roligt!

I dagarna var det ett år sedan jag startade bloggen. Innan hade jag fundrerat både en och två gånger på om jag skulle våga blogga. Vem som helst kan ju läsa!

Jo så är det ju. Jag vet inte vem som läser det jag skriver om här. En del av er lämnar en kommentar ibland - det är kul!
Någon jag känner säger ibland - "jag läste på din blogg" - det är också kul!

Här blandar jag kortmakeri och scrapping med små och stora saker som händer i min vardag. Ja, det tänker jag fortsätta med. Och jag hoppas att ni vill fortsätta att kika in till mig emellanåt!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Vicki

Inne och kikar runt lite bland olika bloggar när jag surfade runt. Då hamnade jag här. Sätter ett litet avtryck att jag varit här inne och kikat.



Vicki

2008-10-19 @ 19:51:54
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: ronjabus/Anna

Jag är ny här och surfar omkring i din härliga blogg. Vad mycket fint du gör!

2008-10-22 @ 14:02:05
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0