piratkort

Härom dagen fick stora C ett häftigt Pirates-of-the-Caribbean-inbjudningskort till ett födelsedagskalas/party på fredagskvällen. Det är bästa kompisen som fyllt år och han fick ett piratgrattiskort tillsammans med presenten.




Jag har lånat stora C's piratstämpel från Panduro och färglagt med distresser. Jag har dekorerat med poststämpel födelsedag från Pysselmyran, ghostshapes stjärnor från Heidi Swapp, QK diecuts, kullänk häftklamrar och fluid  chalk. På "8 år" har jag lagt ett lager 3D-lack efter att jag scannade kortet, det blev rätt läckert. Det mönstrade pappret är ett gammalt från Basic Grey - känns lite lite som en gammal skattkarta tycker jag.

Imorgon (lördag) blir det "fotbollsmorsapremiär". Då skall stora C spela sin första riktiga match. Jag tror att våra killar och tjejer skall spela mot Ed, Åmål och Kroppefjäll - det kan hända att jag har glömt något lag.
Jag och några andra frivilliga mammor skall stå och sälja korv, dricka och kaffe i kiosken som ligger i anslutning till fotbollsplanen. Härligt att det skall bli så fint väder!
Kram! Stina



Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: myamia

fräckt kort! underbart väder för fotboll ;) Kram Maria

2008-05-11 @ 10:10:25
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Melvinnelly

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2009-10-02 @ 08:58:22
URL: http://melvinnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0