födelsedagar på rad

Barnens farfar och "farmor" har firat sina födelsedagar under månadens första halva.
Dessa gratulationskort var en del av uppvaktningen till dem.

 

image80



image82



Alltså, det är inte det lättaste att få till käcka (eller passande) kort till dem som är lite äldre...jag vet inte var det blir stopp egentligen, men jag tror att det knyter sig för mig när jag kommer till att välja stämpelmotiv. Det finns liksom inte något, av dem jag har, som jag tycker känns självklart till den äldre "målgruppen" om man kan kalla dem det. Och jag vet inte vilken typ av motiv som skulle kännas självklara heller *dilemma*

Jag vet att vem som helst av er som skulle titta på mitt förråd av stämplar skulle kunna välja ut minst ett par stycken var och säga att "Den här skulle väl passa perfekt?!" Och säkert är det så, det är nog bara jag som sätter knasiga gränser för min egen kreativitet (ni har hört mig säga det förut, eller hur?!).

NU har jag klagat färdigt...

Till slut blev jag riktigt nöjd med båda korten, men det satt långt inne.


Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

Vilka fina kort! :-)
Kram / Sofia

2008-01-24 @ 23:22:53
URL: http://pysselmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0