hallååå??

...allååå...lååå...åå *ekar tomt*

Jodå, jag är här!

Jag har inte haft tid, lust och ork samtidigt. Det är bara därför det är så övergivet här i bloggen.
Det är väl dags för lite uppdatering, eller vad säger ni?

Flera roliga saker har hänt på sistone, bland annat det här:



Den här fina awarden fick jag av go'a nygamlan för ett litet tag sedan - Tack!!

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag lämnar den vidare till alla er bloggvänner som kikar in hos mig! Tack för att ni förgyller min blogg och min dag med era rara kommentarer - det betyder massor och jag blir lika glad varje gång ni lämnar era avtryck!

Jag påminner samtidigt mig själv att kommentera lite oftare när jag besöker era bloggar - känner att jag har varit lite lat med kommentarer på sista tiden.

Och det här:

Efter omröstning på scrappiz medlemsforum så vann mitt bidrag i skissutmaningen!! *jätteglad*




Nu är vinsten - ett paket med stämplar från Forma Hantverk - på väg hem till mig. Vilken jätterolig julklapp i förskott!! 

Och det här:

Pappa och M-A var här i söndags och hälsade på. Vi umgicks och åt gott hela dagen och avslutade med att se lilla J i luciatåget i kyrkan och julavslutning för barnkören.




Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: karin

Allså, den där LO:n är ju fantastisk! Jag älskar färgerna och alla dekorationer!

2008-12-10 @ 14:31:14
URL: http://kakan84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0