Jag har bestämt mig...

Jag funderar över något lämpligt nytt sätt att förvara mina omonterade stämplar på - och jag har bestämt mig för ungefär hur jag skall lösa det. Något liknande det som Emelie (FruSolli) beskrev i sin artikel på scrappiz.se Jag tycker att det var smart och såg praktiskt ut.

Jag har också insett att jag har köpt på mig på tok för mycket stämplar och annat som jag *behöver* för den här hobbyn. Tror att jag måste vara mer selektiv framför allt när jag köper stämplar framöver. När jag har gått igenom det lilla förrådet inför den tänkta omorganiseringen (det lär nog inte bli klart i brådrasket om jag känner mig själv rätt) har jag hittat (visste i och för sig att jag hade dem...) underbara stämplar, från bl a hÄnglar & stÄnglar och Magnolia, som jag inte ens har klippt ut ur gummiarken! Visst är det kul med klubbpaket, men för min del passar det nog bättre att köpa styckevis i alla fall.

Så nu har jag gjort slag i saken! Jag sorterar bort - och jag är stenhård mot mig själv! Här skall inget sparas som *kan vara bra att ha* - bort med det! Du milde himmel så svårt det är....jag har ju bara sån't som kan vara bra att ha och som jag verkligen behöver....eller?!

En liten början i den stora utsorteringen är att jag har lagt ut några små sötnosar till försäljning på Tradera. Håll utkik - det kommer att fyllas på med fler!

Kram!
Stina - som rensar i röran

Kommentarer
Postat av: petraso

oj oj att du klar det
har inte kommit dit ännu själv men skulle behöva rensa.....

har addat dig på min blogg lista... oki?

2007-10-11 @ 08:09:25
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, här e en som känner igen sig. Har oxå en del liggande som inte är urklippta ens. Inte klokt. Ha det gott!

2007-10-11 @ 08:29:30
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Lenalandis

Ja en rensning behöver jag också göra! Har också stämplar som jag inte "tycker om" som bara ligger. Ska nog göra en julstädning bland alla pysselgrejer efter jag kommit hem från Teneriffa. Fina kort du gör inspirerar i massor.

2007-10-11 @ 09:35:48
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Oj så man känner igen sig. Jag sålde av förra veckan på Tradera coh blev av med alla utom en, kändes skönt. Fast... jag fyllde på med lite nya på mässan i Partille. Sofias nya stämplar tycker jag är ursöta.
Ha det bra!

2007-10-11 @ 17:34:34
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej Stina
Kul att du hittade till min blogg. Nu har jag också hittat till din. Skall ta och länka dig så snart jag bara kommer mig för.
Har också funderat på mina stämplar. har typ 100tals som jag aldrig använder och aldrig kommer att använda. Vi får väl slå oss ihop och ha en bytesdag eller ngt :-) Kram Viktoria

2007-10-11 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0