skickar vidare

Härom kvällen när jag satt och inspirationssurfade kikade jag in hos Julia och hade turen att vinna ett pris! Så roligt! Tack! Nu skall jag föra hennes blogg vidare - för det är en del av utmaningen.

De tre första som kommenterar detta inlägg får en liten present av mig och skall sedan själva göra likadant i sin egen blogg, alltså ge bort en liten present till den som för bloggen vidare.

Jag kommer också att lotta ut en extra present till någon av er som kommenterar inlägget (utöver de tre första). Så vill du ha chans att få en liten julklapp - lägg en kommentar här. Jag är så nyfiken på vilka som tassar omkring här ibland!

Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Paula Warg

Tjena Stina! Har ingen egen blogg så jag kan vara med på denna utmaning. Men strunt samma jag är ändå inne på din blogg tittsom tätt och håller koll på dig och din familj och får inspiration. Kram på dig hälsa Peter

2007-12-02 @ 13:24:46
Postat av: Annika Johansson

Funderade länge och väl om jag skulle skriva en kommentar, är inte mycket för typ "kedjebrev" som detta. Men en liten överraskningsklapp kan ju alltid vara kul att få så, "kör i vind" här kommer en kommentar i alla fall. Tycker det är jättekul att läsa din blogg och se dina fina kort och LO:s som du gör och blir mycket inspirerad av dem! Gillar ovanstående skylt "Här finns snälla barn", den kanske jag scrapliftar om tiden räcker till!. Oj, det blev en lång kommentar!

2007-12-03 @ 11:45:21
URL: http://annjo3.blogg.se/
Postat av: Sussig

Vilken rolig idé! Synd att man inte har någon blogg =( måste nog skaffa nu......

2007-12-03 @ 16:29:00
Postat av: Ansol

Hej!

Jag är också inne här ibland och tassar. Såg att du varit hos mig också. Ha en bra forsatt advent.

2007-12-08 @ 19:45:56
URL: http://ansol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0