hittat

Titta vad jag hittade bland adventspyntet! Vår skylt till Tomten, så att han inte skall missa vårt hus.
Jag hade helt glömt bort att jag hade gjort den och därför blev jag glad och överraskad när den låg så fint nedpackad i adventslådan - den skulle nog ha legat i jullådan egentligen. Undrar varför det skall vara så svårt att packa ner sakerna strukturerat? Antagligen för att man är lite less på julsakerna när det är dags att plocka bort dem och helst bara vill få undan allt.

Såhär ser skylten ut

image42


Skulle ni känna igen den, så har ni nog sett den i scrappiz galleri.

Och här är ett julkort som jag har gjort efter en av Linas skisser


image43


Vill du få en extra liten julklapp i år? Kommentera gärna i inlägget här nedanför - de tre första får varsin liten present av mig - och jag lottar ut en till (utöver de tre första).

Trevlig första advent!
Kram! Stina

Kommentarer
Postat av: Akleja

Hej Stina.
Här har du en "tassare" :0).
Känner Paula så då vet du var jag finns :0).
Tyckte mycket om det fina julkortet.

Ha´det så bra, hälsar Carina.

2007-12-02 @ 21:55:00
Postat av: Sussig

Ååå, vilken fin skylt!
Finns liftvarning på den=)

2007-12-03 @ 16:27:30
Postat av: Morfen

Vilken fin skylt och så sött kort!! Jag har faktiskt fått en jättetrevlig idé som julkort så nu har jag enorm lust att sitta och pyssla julkort. :D
Kram och tack för glad kommentar i min blogg!

2007-12-03 @ 17:06:39
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lillemor

En sån där skylt MÅSTE jag ju oxå göra!
Lillemor

2007-12-03 @ 17:54:24
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Lena(lenalandis)

Den skylten var käck! Något för syrrans barn att göra ska tipsa henne!

2007-12-03 @ 18:09:11
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0