en riktigt god jul

Så är vardagen tillfälligt tillbaka efter en riktigt god jul. Julstämningen infann sig trots vädret. Spöregn är inte kul på jul, men inget att göra något åt.

Hela julhelgen har vi rått om varandra i familjen, träffat barnens morföräldrar, farföräldrar, kusiner, mostrar och fastrar, morbröder och farbröder, goda vänner. Inte alla på en gång och inte på samma ställe. Vi har åkt runt litegrand, men på julafton var vi hemma hos oss och hade en härlig dag. Ingen stress, allt fick ta sin tid men ändå hann vi med allt som hör till; fika med lussebullar och pepparkakor, julmat, Kalle Anka och hans vänner, Jultomten som kom med alla (!) klapparna, Karl-Bertil Jonssons julafton, gröten och mandeln, en massa gott julgodis och pussar under misteln!

Jag har inte varit i närheten av vare sig datorn eller pysselbordet på hela julen. Veckan innan jul gjorde jag några kort och annat som jag kommer att visa upp här i ett eget inlägg - "ska bara" redigera och göra bilderna i rätt storlek först.

Jag hoppas att ni som läser här också har haft en skön jul!

Kram! Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0